شاه کلید ثروت

لقمه پیچ کتاب شاه کلید ثروت - اثر : ناپلئون هیل

شاه کلید ثروت

لقمه پیچ کتاب شاه کلید ثروت - اثر : ناپلئون هیل

جمع بندی نهایی کتاب چشم دل بگشا

سلام . بخاطر استقبال کم از نوشته های من در مورد این کتاب ترجیح دادم بخش دوم کتاب رو حذف کنم  و بخش اول رو درین پست جمع بندی کنم و تمام

از کسانی که تا این لحظه همراهی کردن ممنونم 

ولی مدل کتاب با منطق من جور در نمیاد و هروقت وارد این مسائل میشم دچار سردرگمی حاد میشم که قابل تحمل نیست .

توانگری از نظر این کتاب ۴ مرحله داره :

مرحله اول : نظافت برون و درون ذهن از پلیدی ها (پالایش)

مرحله دوم : آماده سازی ذهن از طریق نوشتن ، تصاویر و کلام

مرحله سوم : دریافت آرزوت

مرحله چهارم : پایداری آرزوها و افزایش سرعت در رسیدن به آرزوها با قانون یک از ده 

فعلا

نظرات 1 + ارسال نظر
Amir 1396,07,26 ساعت 19:54 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

یه توصیه / برای خودت زندگی کن و برای خودت زیباترین ها رو ثبت کن

راه های موفقیت و گام گذاشتن در اونها راهی نیست که هر کسی بتونه بیاد ، نگاه نکن تنهایی ، وقتی تو مسیر باشی خیلی ها که در این مسیر هستند رو خواهی دید.

ایده ها و نظراتت رو بنویس نگاه نکن کسی براش کامنت میذاره یا نه ، هر چند کامنتا موتور محرکه ولی هیچ وقت منتظر هیچکی و حتی خدا هم نباش.

سعی می کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد