شاه کلید ثروت

لقمه پیچ کتاب شاه کلید ثروت - اثر : ناپلئون هیل

شاه کلید ثروت

لقمه پیچ کتاب شاه کلید ثروت - اثر : ناپلئون هیل

اپلیکیشن جالب

سلام . یه اپلیکیشن جالب بهش برخورد کردم و عضوش شدم 

امکانات :

می تونید مثل فضای مجازی کامنت بزارین

می تونید فالور جمع کنید

می تونید لایک بگیرید

می تونید مهارت ها تون رو افزایش بدین

می تونید با دوستانتون رقابت کنید

همه این ها با امکان چالش سازی در این اپلیکیشن امکان پذیره

قابلیت فارسی خوانی و نویسی داره 

ایران رو هم در کشورهاش داره 

نقصش :

متاسفانه داشتم چک می کردم که متوجه شدم ایرانی کم داره

واسه همین تصمیم گرفتم به شما پیشنهاد کنم اگر دوست دارین باهم چالش کنیم می تونیم درین نرم افزار به چالش بپردازیم 

در زمینه موفقیت و ...

شما می تونید این برنامه رو از play store دانلود کنید اسم برنامه thirty هست بعد از عضویت در قسمت search یوزر challenge_iranian رو جستجو کنید و فالور من بشین تا باهم چالش کنیم البته توافقی . موفق باشین . فعلا

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی 1396,08,09 ساعت 19:13 http://ltahlil.blogsky.com

سلام
اقای محمد رضا من دارم یه پروژه ای برای دانشگاه انجام میدم
که من و استادم دوست داشتیم در راستای قدرت ذهن باشد
اینجور که معلومه شما کتاب در اینگونه موارد مطالعه میفرمایید
میشه لطف کنید لینک مقاله ها و کتاب هایی که در این زمینه خواندید و مفید و زیبا بوده رو برای من بزارید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد